Doorgaan naar inhoud

| Garantievoorwaarden

Op deze pagina vindt u de garantie voorwaarden van Mijn-Barbeque.nl

Service

Bij Mijn-Barbeque staat service en persoonlijke service hoog in het vaandel. Naast dat wij altijd streven naar een persoonlijke, snelle en toegankelijke service, denken en kijken wij ook graag met u mee naar de mogelijkheden die er zijn. Zo werken wij met verschillende bbq speciaalzaken in Nederland samen. Naast dat wij u kunnen voorzien van een barbecue, kunnen wij u ook advies geven in het vinden van de juiste bbq speciaalzaak. Het kiezen van een juiste barbecue is niet zomaar iets, en aandacht en professionaliteit hierbij vinden wij een echte must! Wij adviseren u dus ook graag bij het vinden van de juiste bbq. Schroom dan absoluut niet om contact met ons op te nemen bij vragen en/of het willen krijgen van juist en oprecht advies!

Garantie

De producten die Mijn-Barbeque verkoopt zijn ontwikkeld en geproduceerd met de hoogst mogelijke zorgvuldigheid en aandacht. Mijn-Barbeque vindt het van groot belang dat de producten voldoen aan specifieke eisen en kwaliteit. Naast de garantie en service die wij bieden, bieden wij ook gebiedsbescherming van onze producten aan. Onze barbeques zullen niet in elke winkel en/of website te koop zijn. U zult dus gegarandeerd een exclusieve barbecue in huis hebben!

Op al onze producten zit een minimale standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Per merk barbecue kan vervolgens de fabrieksgarantie en service voorwaarden verschillen. Hieronder vindt u een overzicht met de fabrieksgarantie en service per merk. Schroom bij eventuele vragen of onduidelijkheden absoluut niet om contact met ons op te nemen! Wij staan u graag te woord over de garantie en services voorwaarden van onze producten. 

Boretti

Op alle bbq's van Boretti zit een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Boretti garandeert tot 2 naar na aankoop de kwaliteit van hun producten. Mocht er zich een probleem voordoen dan geeft Boretti B.V. een aantal zekerheden waarop u, indien nodig, een beroep kunt doen.

De termijn gaat in op de dag van levering en kan alleen worden verleend na overlegging van de aankoopbon of factuur van het product. Bewaar deze goed. We raden u aan om voor de zekerheid ook een digitale scan op te slaan. De garantietermijn wordt niet verlengd na reparatiewerkzaamheden. Is het echter noodzakelijk om een apparaat geheel te vervangen in het kader van de garantie, dan gaat een nieuwe garantietermijn in.

Na de standaard garantietermijn van de Boretti barbecues, hanteert Mijn-Barbeque bij de Boretti barbecues een coulanceregeling. 
De coulanceregeling wordt op basis van de op dat moment geldende brochure adviesprijs berekend. De coulanceregeling zal plaatsvinden op basis van het serviceteam van Boretti. Mail, bel of Whatsapp ons bij meer informatie over de service en garantie van Boretti bbq's of bekijk de Boretti service en garantievoorwaarden

Dometic

Op alle barbecues van Dometic zit een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Dometic verleent 24 maanden garantie op de in de aankoopnota vermelde producten, gerekend vanaf de koopdatum. Indien zich binnen deze periode een storing voordoet, welke het gevolg is van een materiaal – en/of constructiefouten, heeft u recht op kosteloos herstel.

Daarnaast verleent Dometic 12 maanden garantie op de door haar servicedienst uitgevoerde herstelwerkzaamheden en het daarbij nieuw aangebrachte materiaal, gerekend vanaf de hersteldatum. Indien zich in deze periode een storing voordoet, welke het gevolg is van de herstelwerkzaamheden of het daarbij nieuw aangebrachte materiaal, dan heeft u recht op kosteloos herstel.

Mocht u gebruik willen maken van de service en garantie van een Dometic product, dan vragen wij u vriendelijke om dit te melden aan ons. Wij zullen vervolgens contact leggen met Dometic om deze aanvraag in gang te zetten. Daarnaast kunt u dit ook zelf doen. U dient het RMA-formulier in te vullen via de website van Dometic. U kunt het RMA-formulier van Dometic hier vinden!

Everdure

Op alle barbecues van Everdure zit een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Everdure geeft om haar producten en doet er alles aan om de producten in topconditie aan te leveren. Mocht het toch voorkomen dat een besteld product kapot gaat tijdens het transport of dat er wat anders gebeurt waardoor u aanspraak maakt op de garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek dit te melden. Indien het binnen deze garantie valt, dan zullen wij vanuit Everdure zorg dragen voor de reparatie of vervanging van het artikel. 

Mocht u gebruik willen maken van de service en garantie van een Everdure product, dan vragen wij u vriendelijke om contact met ons op te nemen. Wij zullen de benodigde gegevens uitvragen bij u en vervolgens contact leggen met Everdure om deze aanvraag in gang te zetten. 

Höfats

Op alle producten van Höfats zit een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Bij de Höfats producten zorgt de combinatie van design en engineering met een persoonlijke touch voor een hoge kwaliteit van de producten. Mocht er onverhoopt toch wat mis zijn met het product, dan staat Höfats garant om dit voor u op te lossen. 

Mocht u gebruik willen maken van de service en garantie van een Höfats product, dan vragen wij u vriendelijke om contact met ons op te nemen. Wij zullen de benodigde gegevens uitvragen bij u en vervolgens contact leggen met Höfats om deze aanvraag in gang te zetten. 

Twin Eagle

Op alle producten van Twin Eagle zit een standaard fabrieksgarantie van 2 jaar. Daarnaast garandeert Twin Eagle ook nog een aantal garanties op hun producten. Zo hebben zij een gelimiteerde life-time garantie, een gelimiteerde 2 en 5 jaar garantie en een volledige 1 jarige garantie. Over deze verschillende garanties vind u meer garantie op de garantiepagina van de Twin Eagle

De garantiedekking begint op de oorspronkelijke aankoopdatum en bewijs van aankoopdatum is vereist. Om de garantie te activeren, vragen we u de bijgevoegde garantieregistratiekaart op te sturen. Deze garantie geldt alleen voor de oorspronkelijke koper en kan niet worden overgedragen.

Mocht u gebruik willen maken van de service en garantie van een Twin Eagle product, dan vragen wij u vriendelijke om contact met ons op te nemen. Wij zullen de benodigde gegevens uitvragen bij u en vervolgens contact leggen met Twin Eagle om deze aanvraag in gang te zetten. 

Wat valt er niet onder de garantie?

Storingen welke voorkomen uit gebruikers fouten vallen niet onder garantie. Denk hierbij aan schade als gevolg van nalatigheid, wijziging, verkeerd gebruik, misbruik, ongeval, natuurramp, verlies van elektrische voeding naar het product
om welke reden dan ook, onjuiste installatie of onjuiste bediening, ongeoorloofde aanpassingen of kalibraties, deuken, krassen of beschadigingen door agressieve schoonmaakmiddelen. 

Vragen

Heeft u ondanks alles nog ergens vragen of onduidelijkheden over? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen via info@mijn-barbeque of bel of Whatsapp ons op 085 - 004 19 69 Onze experts van Mijn-Barbeque staan klaar om al uw vragen te beantwoorden! 

Horstlaan 24, 2411 WE Bodegraven (Geen bezoekadres);
Telefoonnummer: 085 - 004 19 69
Bereikbaar: Maandag t/m zaterdag van 09:00 uur - 18:00 uur, Zo 12:00 - 17:00 uur
E-mailadres: info@mijn-barbeque.nl
KvK-nummer: 77166108
Btw-identificatienummer: NL003157268B35