Doorgaan naar inhoud
BBQ Aanbieding >
BBQ Aanbieding >

Veelgestelde vragen

We hebben de meeste gestelde vragen voor je op een rij gezet, gesorteerd in verschillende categorieën. Staat jouw vraag er niet bij? Schroom niet om contact met ons op te nemen.

Verzending & Levering

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Jouw bestelling afhalen is eventueel mogelijk. In de betaalomgeving is de optie afhalen niet mogelijk. Mocht dit gewenst zijn, dan horen wij dit graag van te voren van je. Wij zullen je vervolgens een aantal opties geven waar je de bestelling kunt afhalen. 
  • Kan ik zelf het bezorgmoment van mijn bestelling kiezen? 
    Je hebt de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer je graag de bestelling bezorgd wil hebben. Wij proberen echter de bestelling altijd zo snel mogelijk te bezorgen, omdat dit iets is wat wij zelf belangrijk vinden. Mocht je graag willen dat de bestelling over een langere periode van binnen 1 week wordt bezorgd, neem dan contact met ons op. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij dit aanpassen bij het inplannen van de bezorging. Bij het bezorgen van een barbecue, nemen wij namelijk altijd vooraf contact met je op om in samenspraak een bezorgmoment vast te stellen. Zo willen wij de kans zo groot mogelijk maken om ervoor te zorgen dat de bestelling ook daadwerkelijk bezorgd kan worden omdat er iemand thuis is. Bij de overige producten wordt de bezorging gedaan door PostNL en zal middels een track & trace duidelijk worden wanneer jouw bestelling bezorgd wordt. 
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    Binnen Nederland, België en Luxemburg bieden wij gratis verzending aan bij alle barbecues. Wij vinden een goede en deskundige service enorm belangrijk, en een gratis verzending draagt hier volgens ons aan bij. Bij de overige producten bieden wij een gratis verzending aan bij bestellingen boven de €50. Onder de €50 bedragen de verzendkosten €6,95. De verzendkosten gratis maken kunnen wij doen, echter zorgt dit ervoor dat de prijs van de producten omhoog gaat. Wij hanteren liever eerlijke prijzen dan dat wij de prijs verhogen en gratis verzending aanbieden. De standaard verzendkosten voor de barbecues die naar de overige landen binnen Europa verzonden moeten worden, bedragen €75. Bekijk onze verzendpagina voor meer informatie over de verzending binnen Mijn-Barbeque. 
  • Waar kan ik mijn Track & Trace link vinden?
    Wij verzenden bij alle bestellingen van de overige producten altijd een Track & Trace link. Bij bezorging van een barbecue wordt er altijd contact gezocht via een belletje en ontvang je geen Track & Trace link. De Track & Trace link ontvang je altijd van ons via een mail. De link kun je dus terugvinden in jouw mailbox. Geen mail ontvangen? Bekijk jouw spambox eens of mail ons anders voor het opvragen van de Track & Trace link.
  • Leveren jullie ook in het weekend?
    Jazeker. Barbecues worden in 75% van de gevallen doordeweeks geleverd, maar ook in het weekend is dit mogelijk. In het weekend leveren kan alleen in persoonlijk overleg met onze logistieke partner. Je kunt deze bezorg afspraak zelf met hen maken. Overige producten worden daarbij ook in het weekend geleverd, mits de bestelling voor donderdag geplaatst is. Houd er rekening mee dat dit ons streven is, en wij dit niet altijd 100% kunnen garanderen in het weekend. Bestellingen die in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en daarna ontvang je zo snel mogelijk informatie over het bezorgmoment.
  • Mijn bestelling is vertraagd
    Mijn-Barbeque.nl streeft ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag te verwerken en vervolgens zo snel mogelijk te leveren. Foutjes kunnen voorkomen en meerdere andere overmacht factoren kunnen invloed hebben de vertraging van jouw bestelling. Echter geen zorgen, je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om je van meer informatie te voorzien en het probleem op te lossen.
    Wanneer jouw bestelling vertraging heeft, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten via de telefoon, mail of chat. Wij zullen vervolgens een onderzoek starten naar de vervoerder om na te gaan waar jouw pakketje zich bevindt. Zodra wij terugkoppeling hierop hebben ontvangen, nemen wij contact met je op!

Bestellen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Bij Mijn-Barbeque kun je via meerdere manieren uw bestelling betalen. De betaalmogelijkheden die u heeft bij Mijn-Barbeque.nl zijn: IDEAL, PayPal, Visa, Mastercard en KLARNA. De transacties bij Mijn-Barbeque.nl worden uitgevoerd door Shopify. Je zult dus deze naam op de afschrijving kunnen tegenkomen.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, wordt deze gelijk doorgestuurd naar ons magazijn en onze medewerkers gaan hiermee aan de slag. Je kunt daarom de bestelling in de meeste gevallen niet meer wijzigen. Wanneer je direct na de order contact opneemt met onze klantenservice, kan de bestelling wellicht nog geannuleerd of gewijzigd worden. Wij adviseren je dan dus ook om dit gelijk te doen. Wij proberen dan zo goed mogelijk uw wijziging te vervullen.
  • Ik heb een verkeerd adres ingevuld bij mijn bestelling
    Wanneer je een verkeerd adres hebt ingevuld bij de bestelling, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wanneer je direct contact opneemt met ons, is de kans het grootste dat wij de bestelling nog niet door hebben gezet naar onze vervoerder en kunnen wij het adres nog wijzigen. Mocht dit niet meer lukken, zullen we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je het pakket zal ontvangen op het juiste adres. We zullen dan onderling intensief contact moeten onderhouden om tot de beste oplossing te komen.
  • Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen
    Wanneer je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden wij je aan om eerst jouw spambox te bekijken. Wij kunnen helaas niet altijd voorkomen dat onze mails in de spambox komen. Mocht je ook in de spambox geen mail hebben ontvangen, dan kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan bekijken waarom je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen en of wij de order goed hebben ontvangen.
  • Ik wil een product retourneren, wat moet ik doen?
    Als je niet tevreden bent over jouw bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten. Stuur voor het retourneren van een product een mail naar info@mijn-barbeque.nl of bekijk de retourneer pagina voor de handelingen die je moet verrichten om gebruik te maken van het retourrecht. Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Product informatie

  • Ik heb een beschadigd product ontvangen
    Als eerste onze welgemeende excuses, dit is absoluut niet de bedoeling. Wij raden je aan om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@mijn-barbeque.nl. Wij zullen je vragen om wat foto’s te sturen van het beschadigde product en hierbij jouw ordernummer te vermelden. Wij zullen vervolgens contact met je opnemen en hoe dan ook met een gepaste oplossing komen.
  • Ik heb een verkeerd product ontvangen
    Een verkeerd product is natuurlijk iets waar je niet op zit te wachten, als eerste onze excuses. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de klantenservice (mail, telefoon of chat) en wij zullen er alles aan doen om het juiste product op te sturen, mits deze nog op voorraad is. Jouw verkeerd ontvangen product kunt je uiteraard gratis kunnen retourneren.
  • Het product ziet er in het echt anders uit dan op de website
    Wij doen er alles aan om alle producten naar waarheid te presenteren op onze website. Heb je echt twijfels over een product? Neem gerust contact met ons op via de mail, telefoon op chat en wij voorzien je graag van advies.
  • Er ontbreekt een product in mijn bestelling
    Wanneer er een product ontbreekt in jouw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, telefoon of chat. Wij vinden het erg vervelend voor je en proberen zo snel mogelijk het ontbrekende product op te sturen naar je, mits deze nog op voorraad is.
  • Heb ik garantie op de producten van Mijn-Barbeque?
    Bij alle producten van Mijn-Barbeque.nl wordt de garantie van ieder product afzonderlijk gemeld. Mocht dit niet het geval zijn, dan kan je voor meer informatie gerust contact met ons opnemen. Wij vertellen je er dan graag meer over. Verder kun je een kijkje nemen op de garantie en service pagina. Bekijk de service en garantie pagina van Mijn-Barbeque. 

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem via het contactformulier contact met ons op en wij helpen u graag verder!